Tuesday, March 20, 2007

من فضلك أقرأ من الشمال لليمين

ة دراهنلا ىداليم ديع

52 comments:

بنى أدم مع وقف التنفيذ said...

كل سنة وا نت طيب

amira said...

يا الف نهار أبيض في أبيض على حصان أخضر
كل سنة وإنت طيب
عقبال ما نشوفك عريس يا ااااااارب
.......
يا إبني فيه أغاني بيشغلوها في المناسبات اللي زي دي
إيه الصمت ده ؟
......
كل سنة وإنت طيب قوي

ody911 said...

أنا بجد مش مصدق

البوست لسة نازل حالا وأدخل ألاقى إتنين مرة واحدة


ههههه


شكرا بجد جدا جدا جدا


أنا عيد ميلادى فاضلوا 40 دقيقة بالظبط


وعادى بقة

ody911 said...

بنى أدم مع وقف التنفيذ



شكرا كتيير ليك بجد

ومنورنى فى أول زيارة


ولازم تشرب حاجة بقة بالمناسبة دى


مع إنك مجبتش هدية بس هشربك هشربك


وعادى بقة
أودى

ody911 said...

أميرة


ربنا يخليكى يا رب يا أميرة

أما عن الأغانى


فمش ملاحظة حاجة


أنا كاتب عيد ميلادى بس


مش عارف حاسس إنوا ملوش معنى السنادى

ودى أول مرة تحصلى


بس عادى

وشكرا

أودى

amira said...

ثانية واحدة

هي سارة مرّة وإنت مرّة ؟؟؟
أغيب نص ساعة أرجع ألاقيك قلبت حالها كده ؟
أيوة عارفة عارفة
أكيد علشان المخابرات وأمن الدولة
بيلمّوا اللي بيكتبوا إن عيد ميلادهم النهاردة

مش مستبعداها

ody911 said...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


عنيا دمعت من تر الضحك

ههههههه

ماشى يا أميرة

منورة تانى مرة

بس انا عملتها كدة لسبب وجيه

هوة إنها لازم تكون مقلوبة السنه دى


مش عارف لية ؟؟

بس عادى بقة
أودى


ومنورة مرة تانى

Noran said...

عيد ميلاد سعيد ....:)
صحيح ..إيه السكوت ده ..فى أغانى بيشغلوها ؟؟
:)
:)



إمبارح برده كان عيد ميلادى

;)

tamer said...

كل سنة وانت طيب اودى


ربنا يوفقك ويكرمك

وعيد ميلاد سعيد

تحياتى

sara said...

وانت طيب يا اودى
يا الف نهار ابيض...
كل سنه وانت بخير

Lasto-adri *Blue* said...

أجبها يمين
أجبها شمال
مش عارفة افهم لحد ما قرأت التعليقات

وعشان كدة مش ح قول كل سنة وانت طيب لحد ما تجيب التورتة
:S
انا ما ادخلش الدوخة دى واطلع بلوشى

Ana keda said...

انا اول مرة اكتب فى البلوج بتاعك واول مرة افتحه ومبسوطة اوى انه عيد ميلادك
كل سنة وانت طيب

محمد ياسر said...

ديعس داليم ديع

زحل الفلكي said...

بيط تناو هنس لك

اقرأ من الشمال لليمين
:)

علي الألفي said...

كل سنة و انتى طيب

Ma-3lina said...

Happy Birthday

و عقبال مية سنة

دا انت عجزت خالص 27 سنة بحالهم

ها عاوز ايه هدية فى عيد ميلادك ؟؟؟

naryoma said...

كل سنه وانت طيب
ويديك ويدينا طول العمر:)

ody911 said...

نوران



الجميلة وإنتى كمان كل سنه وإنتى طيبة

وعقبال مليون سنه فى سعادة وهناء هناء مين ؟؟


مش مهم المهم تكونى سعيدة فى حياتك

يارب يا نوران

أما بقة عن الأغانى والهيصة والظمبيطة

فبينى وبينك قلت أغير الشكل

يمكن السنه دى تتعدل

وعادى بقة
أودى

ody911 said...

تامر


شكرا يا غالى

ربنا يخليك ليا يا رب

بجد ألف ألف شكر


وعادى بقة
أودى

ody911 said...

سارة هانم


صحبتى الفنانة

وإنتى طيبة وبصحة وبخير وسعادة


على فكرة إنتى أول واحدة جبتلى هدية فى عيد ميلادى دة


فاكرة الورد


طبعا هوة الورد


متعرفيش إنتى بجد عملتيلى جميلة جامدة بالورد دة

ربنا يخليكى ليا بقة


إنما إيه رأيك فى العدوة

أنا عارف إنك إمبسطى


من الشمال لليمين

ههههه

وعادى بقة
أودى

ody911 said...

لست أدرى هانم


تترررراااااااااااا تترررررراااااااااااا



لست أدرى عندنا

يا مرحبا يا مرحبا

دة إيه الزيارة الجامدة أوى دى


بجد يعنى نورتينى

ولازم تشربى حاجة بقة مع التورته


دا أنا جايبها مخصوص علشانك


لاء بجد منورة منورة منورة

يعنى

آه صحيح

قبل ما تاكلى من التورتة

جبتيلى هدية إيه بقة ؟؟؟


وعادى بقة
أودى

ody911 said...

أنا كدة


وأنا كمان كدة

هههههههههه


صقدى مبسوط يعنى إنى أول مرة تزورينى

ومنورة هنا واللهى


بس لازم تشربى حاجة بقة بالمناسبة السعيدة دى

أنا جايب تورته علشان لست أدرى

ممكن أديكى منها حته

ومعاهم كباية تى فى الففتى

;)

وربنا يخليكى يا رب

وكل سنه وإنتى طيبة يا رب إنتى كمان

ويارب متكونش آخر مرة تزورينى


تعالو زرونا

باى باى


وعادى بقة
أودى

ody911 said...

محمد ياسر


ههههههههه

ماشى يعنى بتردها

ولا يهمك يا عسل

وكل سنه وإنته طيب يارب


وبالمناسبة تشرب إيه بقة ؟؟؟


وعادى بقة
أودى

ody911 said...

زحل الفلكى


ههههههههههه

منور يا باشا أول زيارة

ويارب متكونش آخر زيارة

أما بقة عن التورته والشاى

فطبعا إعتبر نفسك من أول المدعوين

وعادى بقة أودى

ody911 said...

على الألفى


وإنته طيب يا على

ويارب يارب السنه دى تبقى أحلى


تشرب إيه يا رباشا ؟؟


أصلك لازم تشرب حاجة دى اول زيارة يعنى


وعلى رأى المثل طعم الفم تستحى العين

هههههههههههه


وعادى بقة
أودى

Memo said...

hazy za zaaaaaa yooo yooooooooooo
hazy za za yooo yooooo
hazy za za yo yo ya mahmoud
hazy za za yo yoooooooooooooo

Inklsh

ody911 said...

مااااااااعلينا هانم


بجد هديتى زيارتك يا ما علينا

وألف ألف ألف شكر على الزيارة الجميلة دة وكل سنه وإنتى طيبة يا رب

على فكرة أنا معجزتش فى الشكل


يعنى لو شوفتينى تقولى عليا عندى 20 21 سنه يعنى


إنما عجزت فى السن جدا جدا جدا


والحالة النفسية إللى أنا فيها بسبب دة طبعا

المهم نسيتينى خديلك حته تورته وكباية شاى كدة على ما قسم

وأهو بصلة المحب خروف


وعادى بقة
أودى

ody911 said...

نريموما


متهيقلى كدة صح بقة

منورة لتانى مرة يا نريموما


على فكرة أنا شفت البلوج بتاعك


جامد بجد يعنى


تحياتى ليكى


يوووووووووه كنتى هتنسينى


خدى حته جتوه ومعاهم بيبسى بقة

وعادى بقة
عيد ميلاد أودى بقة

ody911 said...

ميمو



إيه دة ؟؟


يابنتى طيب أنا منزل كتالوج مع الكلام بتاعى


فين الكتالوج بتاعك بقة



أنا بينى وبينك مش فاهم حاجة


بس بالتأكيد إنتى بتقوليلى كل سنه وانا طيب


ربنا يخليى يا رب
وإنتى طيبة


وطبعا بتقوليلى فين التورته والساقع


أهوم يا باشا

كل وإشرب براحتك يا معلم

أنا عارف إنك بتقعد فوق الدولاب بالأيام

ههههههههههه

ولا الأفراح إللى فى حارة النسناس

ياعينى

متبهدلة انا عارف يا ميمو

ياله معلش


آه وكمان بتقوليلى عاوز هدية إيه ؟؟

صح


بعرف أترجم ؟؟


ههههههههه

منورة يا ميمو


وعادى بقة
أودى

mesh2dra said...

السلام عليكم



كـــــــــــــــــــــــــــل سنـــــــــــــــــــــــــــــة

و
أنـــــــــــــــــــــــــت
بخــــــــــــــــــــــــــير

و
صحـــــــــــــــــــــــــــــة

و
عقبــــــــــــــــــــــــــــال
87ونص سنـــــــــــــــــــــة
و
بـــــــــــــــــــــــــــس

saso said...

:)
كل سنة وانت طيب يا جميل ..اعدلها علشان السنة تتعدل
السنين اصلا بتتلكك ..مانت عارف
يلا عقبال السنة اللي جاية
كـــــل الحاجات اللي فاتت الوحشة تروح وييجي غيرها احلي- هييجي بس انت استني -وتكتبها بالعدل
---
هو ايه اللي كاتباة ميمو ده، بس تعرف عندها حق
:)

ody911 said...

مش قادرة


وعليكم السلام

وإنتى

طيبة

وجميلة

وموجودة

وسعيدة

وعندك 103.5 سنه


شفتى بقة أنا أكرم منك


ههههههه

وعادى بقة


آه منورة بجد

أودى

ody911 said...

ساسو صحبتى

منور يا جميل

كدة برضوا

تسيبينى يومين

من غير ما تعدى


أنا زعلان منك

وكمان قلتلك ضيفينى عندك


علشان أبعتلك السي فى بتاعتى يمكن تعرفى تلاقيلى شغل


ولا حته تقوليلى أعمل إيه تانى

أخد إيه يعنى


إنما برضوا مش مشكلة

أحنا كدة كدة أصحاب


وبعدين سواء عدلتها أوقلبتها هيه هيه


يمكن هيه مقلووبة دلوقتى ولو قلبتها تانى تتعدل

يعنى نوع من أنواع التفكير



هههههههههه



إنما بجد إيه رأيك فى ميمو


مش فاهم منها ولا حاجة


بس تفتكرى دى أغنية عيد الميلاد حداهم

عندهم يعنى


ياله ياخبر بفلوس بكرة يبقى ببلاش


ومنورانى دايما


وعادى بقة
أودى

khaled said...

كل سنة و انت طيب
بس معلش ما جبتش هدية لانى جيت على غفلة
عادى بقى
خالد
:)

ody911 said...

خالد


المهم إنك جيت

ونورت كمان


ولازم تاخد حته ترطا بقة

وعادى بقة
أودى

lost said...

kol sana wnta tyb ya ody
3o2bal 10000000000 sna :)
bs yarab mykonosh 3ady yarab ykono a7la ayam w t722 kol elly enta 3yzo :)

ody911 said...

lost


ههههههه
شكرا على الدعوات الجميلة دى

ويارب متكونش أيام وبنعيشها

يارب

إرحمنا جميعا

sendrlla said...

بيط تنا و هنس لك

اقرى من الشمال لليمين

happy birthday

yousef said...

كل سنة وأنت طيب

ody911 said...

سندريلا


يادى النور يادى النور

إيه النوة دة كلوا


أنا عارف الناس ماصدقت عيد ميلاد علشان التوطة

هههههههههه

ربنا يخليكى يا سندريلا

وكل سنه وغنتى طيبة إنتى كمان

تشربى إيه بقة ؟


حاجة ساعقة مع التوطة بالتأكيد

ياله همه آخر حتتين بقة

وعادى بقة
أودى

ody911 said...

يوسف


وإنته طيب يا باشا

وحقيقى نورتنى بجد

بص بقة آخر حته فى التورطة آهيه

ليك يا ريس

ومعاها كانز كولا يالا إن شالله محد حوش

وعادى بقة
أودى

ريما said...

ههههههههههههههههههههه
:))
كل سنة وانت طيب يا اودي
انت كده برج الحوت
تمام تمام :))

وان شالله تحقق كل اللي تتمناه والسنة دي تبقى احلى من اللي قبلها واللي جاية احلى من دي وهكذا دواليك دواليك
:))

ody911 said...

ريما

الله يخليكى يا ريما

وكل سنه وإنتى طيبة

يااااااااااااااارب

هههههههههه

حكاية إنتى يا ريما واللهى

أقولك أنا جايب تورتا بالشيكولاته لسارة ممكن تاخدى حته بقة

وعادى بقة
أودى

3asef said...

كل عام وانت بالف الف الف خير
:)))))
سوري انا جاي متأخر
:(

متغيرة شوية said...

كل سنة وانت طيب

طب بمناسبة عيد ميلادك مش ناوي تعيد نظر ي حالة الاكتئاب اللي انت يها دي يا ابني؟

الدنيا لسا فيها حاجات حلوة تتعاش

بين الأمل و اليأس said...

شفت بقه لو انا في مصر كان زماني عملتلك ظيته وهيصه
بس ليك عليه هديه بس لما ارجعلك بس ادعيلي وممكن تجيلي انت يارب ياخويا يارب
وكل سنه وانت طيب بس بايته عادي يعني
وربنا يسترها

eZz said...

كل سنة وانت طيب يا عم :)

الناي الحزين said...

السلام عليكم


كل سنة وانت بالف صحة وسعادة وعافية وتفاااااااااؤل

~ Bato0ot ~ said...

kol sana wenta tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyb

ody911 said...

ربنا يخليكوا يا رب

وصدقونى بسطونى


شكرا ليكوا كلكوا

وكل سنه وإنتوا بخير وسعادة يارب

وعادى بقة
أودى

will said...

情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品

arabcooL said...

This is such a nice addition thanks!!!
عرب كول
شات صوتي شات
شات مغربي
دردشه صوتيه
إنحراف كام
شات عرب كول
صوتي شات كول
دردشه صوتيه
سعودي كول

Every breath you take And every move you make Every bond you break Every step you take I’ll be watching you Every single day And every word you say Every game you play Every night you stay I’ll be watching you Oh, can’t you see You belong to me Now my poor heart aches With every step you take Every move you make Every vow you break Every smile you fake Every claim you stake I’ll be watching you Since you’ve gone, I’ve been lost without a trace I dream at night, I can only see your face I look around but it’s you I can’t replace I feel so cold and I long for your embrace I keep crying baby, baby please Oh, can’t you see You belong to me Now my poor heart aches Every step you take Every move you make Every vow you break Every smile you fake Every claim you stake I’ll be watching you Every move you make Every step you take I’ll be watching you I’ll be watching you Every breath you take Every move you make Every bond you break Every step you take (I’ll be watching you) Every single day Every word you say Every game you play Every night you stay (I’ll be watching you) Every move you make Every vow you break Every smile you fake Every claim you stake (I’ll be watching you) Every single day Every word you say Every game you play Every night you stay (I’ll be watching you) Every breath you take Every move you make Every bond you break Every step you take (I’ll be watching you) Every single day Every word you say Every game you play Every night you stay (I’ll be watching you) Every move you make Every vow you break Every smile you fake Every claim you stake (I’ll be watching you) Every single day Every word you say Every game you play Every night you stay (I’ll be watching you)